2013. szeptember 5., csütörtök

Ne nézz hátra

"Atyámfiai, én önmagamról nem gondolom, hogy már elértem volna. De egyet cselekszem, azokat, amelyek hátam megett vannak, elfelejtvén, azoknak pedig, amelyek előttem vannak, nékik dőlvén, célegyenest igyekszem az Istennek a Krisztus Jézusban onnét felülről való elhívása jutalmára." Fil 3,13-14

Az egyszerű fordítás így írja:
Fil 3,13,14
Testvéreim, tudom, hogy most még nem értem el ezt a célt. De erre az egy dologra figyelek: elfelejtem azt, ami már mögöttem van, és teljes erõvel igyekszem elõre.
Azért küzdök, hogy elérjem ezt a célt, és megkapjam a gyõztesnek járó mennyei jutalmat. Isten maga hívott el bennünket arra Krisztus Jézus által, hogy ezt a díjat megkapjuk.

Nagyon sokszor a múlt keseríti meg az emberek életét.
Mindannyiunkat ért már fájdalom, csalódás. Ha ezekre gondolunk, képesek ezek a gondolatok teljes megkeseredésbe nyomni az embert. Csukd be magad mögött az ajtót és tekints előre. Amikor az ördög eléd akarja hozni a múlt fájdalmait, fojtsd meg ezeket a gondolatok Isten Igéjével és ígéreteivel. ha a fájdalmakban és sérelmekben élsz, nem tudod elvenni azokat az áldásokat, amelyeket az Úr elkészített a számodra.


Tekints Jézusra a hit fejedelmére és bevégezőjére és legyél boldog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése