2013. augusztus 28., szerda

Add át az életed még ma Jézusnak--Nem tudhatod lesz-e holnapod.

Mindannyian szembesülünk azzal,hogy egyre több ember veszti életét. Katasztrófák, balesetek, betegség, hirtelen szívmegállás, Disco tragédiák, drog...következtében. tömegesen halnak meg az emberek fiataltól-idősig egyaránt.

Lehet, hogy Te még fiatal vagy, vannak terveid, céljaid amelyeket szeretnél megvalósítani, de az is lehet, hogy teljesen elvagy keseredve a kilátástalan helyzet miatt nem látod a kiutat. Biztos hallottál már Jézusról, az Ő szeretetéről, de azt mondod: áá, hagyjatok engem békén, fiatal vagyok, még előttem az élet. Szórakozni, élni szeretnék, nem holmi vallásos dologgal foglalkozni.
Vigyázz, mert nem tudod mit hoz a holnap!!!
Vannak emberek, akik körül minden jól megy. Élik az életüket, építik a karrierjüket. Éjt nappallá téve dolgoznak. Azt mondják, nem érek én rá ilyesmire.
Amennyiben Te már szülő vagy,vannak gyermekeid, gondolataid a felőlük való aggodalom, az, hogy jó életet biztosíts nekik, csak ez körül forognak. Állandó félelemben vagy,nehogy történjen velük valami.
Tudd meg!!! Nincs senki, aki jobban tudna vigyázni rájuk mint Isten.
Mégis azt mondod: nem kérek belőle.
Amennyiben a nehéz gazdasági helyzet miatta,mert épp elveszítetted az állásod,lakásod, kilátástalan helyzetben vagy,már más az öngyilkosság gondolata is megfordult a fejedben, számodra is nyújtja Isten a segítő kezét.
Vannak emberek, lehet közéjük tartozol, akik haragszanak Istenre a családban történt tragédiák sorozata miatt. Ebben az esetben azt mondja az Úr: Ismerj meg engem.
Lehet, te épp azt érzed, hogy senki nem szeret, nem vagy jó semmire. A gödör legmélyén vagy drog, vagy alkohol probléma miatt.Jézus azt mondja én szeretlek Téged, az életem adtam érted. Én vagyok egyedül az, aki fel tud téged emelni.
Ahány ember, annyi életforma és élethelyzet.
De egy valami biztos!! Mindenkinél eljön a pillanat, amikor élete véget ér. Két hely létezik a Biblia szerint, ahol az örökkévalóságot töltheted. A Menny vagy a pokol. Azt, hogy ki hova kerül, nem a cselekedetek döntik el.
Isten csak azt fogja nézni, hogy az Ő Fia, Jézus, a szívedben él-e, vagy nem.
Isten nem csak azt szeretné, hogy Te a mennyben élj, ahol már Jézus helyet készített a számodra, hanem azt, hogy itt a földi életed is könnyebb legyen. Ő segíteni akar Neked. Őrá mindig minden körülmények között számíthatsz.Egyedül Ő az, aki mindenkinél jobban szeret.
Ne halogasd az időt,mert nem tudod mi vár rád holnap,lesz-e holnapod!!!!????
Azt, hogy Te hol töltöd az örökkévalóságot,itt a földön kell eldöntened.
Most itt a lehetőség, hogy megnyisd szíved ajtaját, és átadd az életed az Úrnak.Nem kell hozzá semmilyen vallásos ceremónia. Egy őszinte imádsággal megteheted.
Ha nem tudod, hogy szólítsd meg Istent, akkor mondd el azt az imádságot

Drága Jézus!!! Szükségem van Rád!!! Én most megnyitom a szívem ajtaját és átadom az életem Neked. Köszönöm, hogy meghaltál értem,kérlek bocsásd meg nekem a bűneimet. Kérlek Téged drága Jézus, költözz az én szívembe és legyél az életem Ura, megváltója és gyógyítója. Én megvallom, hogy Te vagy az életem Ura,Megváltója és gyógyítója. Köszönöm az örök életem

Amennyiben szívből elmondtad ezt az imádságot, ne legyenek kételyeid abban, hogy Jézus a szívedben él. Ő megmutatja a helyes utat, vezet téged azon a keskeny kis ösvényen. Ahová Te mész, Ő is megy veled. Soha nem hagy el Téged.
Ismerd meg jobban Istent. Vegyél egy Bibliát és olvasgasd. A Biblia az Élő Isten beszéde. Olvass tanításokat,keress keresztény testvéreket, akik segítenek Neked.

János 3,16: „Mert úgy szerette Isten e világot, hogy az Ő egyszülött Fiát adta, hogy valaki hiszen Őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.”.

Imádkozom azért, hogy ez az üzenet minél több emberhez eljusson. Hiszem, hogy lesznek szívek, amelyek megnyílnak az Úr számára

Jézus nevében-Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése