2013. szeptember 21., szombat

Az Úr gondolatai

Voltál már úgy, hogy elgondoltál valamit amit szerettél volna,imádkoztál érte és nem kaptad meg? Én igen. Nem értettem hogy van ez. Mert Jézus azt mondja,akármit kérünk az Ő nevében megadja azt a mi mennyei Atyánk. Ha te most épp ebben a helyzetben vagy,ne csüggedj.
Azt mondja az Úr.
"Hiszen az én gondolataim nem a ti gondolataitok, és az én útjaim nem a ti útjaitok - mondja az Úr. Igen, amennyivel magasabb az ég a földnél, annyival magasabbak az én útjaim a ti útjaitoknál, az én gondolataim - a ti gondolataitoknál." /Ésa 55,8-9/


Lehet, hogy mi elgondolunk,elképzelünk valamit. Isten viszont másként gondolkodik és másként látja a dolgokat. Ő mindig mindenből a legjobbat adja. Ha pl. van egy munkahely, amit szerettél volna, hogy felvegyenek, de ez mégsem történt meg, ne csüggedj. Isten tudja,miért nem te kaptad meg azt az állást. Ő annál sokkal jobbat készített a számodra. Türelmesnek kell lennünk, hiszen mindennek rendelt ideje van. Isten nem késik és nem is siet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése