2013. szeptember 16., hétfő

Miért nem kaptam még meg?


Biztos előfordult már mindenkivel, hogy imádkoztál valamiért,kértél az Úrtól és nem kaptad meg. Isten Igéje azt mondja,kérjetek és adatik. Vagy egy másik Ige: Bármit kértek az Atyától a nevemben, megadja nektek. Ezek Jézus szavai.
Akkor megkérdezheted én mégis miért nem kaptam még meg amit kértem?
Ennek több oka lehet, amire én igazán választ nem tudok adni.

Nem vádolhatunk senkit meg azzal, hogy óóóó biztos nem álltál meg a hitben, vagy biztos azért, mert letértél az Úr útjáról.
Minden embernek, ahányan vagyunk, más az élethelyzete,mások a körülmények.
Egy olyan esetet szeretnék megosztani, ami velem megtörtént.
Nem volt munkám és imádkoztam ez ügyben. Megtettem a megvallásokat, hogy az Úr betölti a szükségeimet és megköszöntem azt a munkát, amit elkészített a számomra.
Aztán szólt valaki, hogy ide és ide van felvétel. A fizetés nagyon jónak hangzott. Pár 10 ezer Ft-tal több volt, mint akkor az átlag kereset összege. Örültem neki és elmondtam az ismerősöknek hová megyek dolgozni.
Aztán úgy alakult mégsem vettek fel. Nagyon szomorú lettem. Megkérdeztem az Urat,miért történt ez így. Akkor még semmi válasz nem érkezett. Pár nap múlva viszont, megmutatta az Úr. Az a hely tele volt buddha és mindenféle istennők fényképeivel, szobaival. engem Isten nem engedett oda,azt csak én szerettem volna nagyon. Az Úr nem tett ki ilyen veszélynek, hogy ilyen szobrok közt legyek a nap 8-10 órájában.

Amivel én bátorítalak, azt az Úr helyezte az én szívembe és én azóta ezen állok meg. Jöhet bármi, amit nem kaptam meg.
1. Annál a dolognál sokkal jobbat készít az Úr.
2. Még az a valami a másé,másnál van
3. Tudja az úr, ha azt megadná nekem, milyen veszélyforrások leselkednek rád, amitől Ő óvni akar.
4. Nincs rá valójában szükségem.
Ha most én kérnék az Úrtól egy nagy motort, hittel el is fogadnám, de mégsem adja oda. Miért?? Mert nem tudok motorozni, nincs rá szükségem

Ha van olyan dolog, amit már kértél és nem kaptad még meg, ne keseredj el. Csak állj meg továbbra is hitben és bízz az Úrban. Istennek megvan az oka arra, hogy mikor mit, milyen formában ad meg nekünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése