2013. szeptember 12., csütörtök

Megcselekedni az Igét

Isten soha nem változik. Az Ige ereje sem csökkent és a Szent Szellem sem gyengült el. A probléma velünk van,nem Istennel, ha nem működik az életünkben az Ige. Isten soha semmit nem ront el és nem is végez fél munkát.

Amikor Jézus azt mondta, hogy akik hisznek ilyen jelek követik: ....betegekre vetik kezeiket és azok meggyógyulnak. (Márk 16/18)
Akik hisznek. Valaki vagy elhiszi Isten Igéjét, vagy nem. Amennyiben hisszük, akkor az Igének működnie kell. A Szent Szellem cselekszi meg az Igét, de azt az erőt a hitünkkel tudjuk mozgásba hozni.
Az Úr már mindent megtett,hatalmat kaptunk, hogy az Ő nevét használjuk és ellene menjünk az ördög munkáinak.
...betegekre vetik kezeiket... ezt nem csak mással teheted meg, hanem saját magaddal is. Amennyiben valamilyen betegségben szenvedsz, fájdalmaid vannak, csak tedd a beteg testrészedre a kezed. Hittel semmit nem kételkedvén szóld Isten Igéjét.
Jézus nevében ebből a testből én most minden hamis tünetet kiutasítok. Nem fogadom el a betegséget,mert én Jézus sebeiben meggyógyultam az I.Pét. 2/24 alapján. Minden fájdalom elhagyja az én testem Jézus nevében. Kivettetik minden rendellenesség a testemből Jézus nevében. Köszönöm Uram, hogy Te elhordoztad minden betegségemet, fájdalmamat. Én megvallom, hogy tökéletes egészségben élek az Úr dicsőségére. Áldalak és magasztallak Uram a te szeretetedért, irgalmadért.Jézus nevében--ámen.

Most pedig csak tedd meg hittel amit eddig nem tudtál. Ha pl a térdeddel volt gond, kezdj elguggolásokat végezni, ha a derekaddal, akkor hajolgass előre-hátra, jobbra-balra.
Közben pedig dicsérd az Urat.

Én hiszem, hogy Isten Igéje működik, az imának hatalmas ereje van!!!--ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése