2013. október 31., csütörtök

Megalázni magunkat Isten előtt

Luk. 14/11
Mert mindenki, aki magát felmagasztalja, megaláztatik; és aki magát megalázza, felmagasztaltatik.


Én ezt magamnak köszönhetem,én dolgoztam meg érte. hogy adta volna ezt Isten nekem,mikor én reggeltől estig robotoltam--hallani emberektől. Ezek az emberek saját magukat magasztalják fel. Nincsenek tisztában azzal, hogy mindenhez Isten ad erőt. Ahhoz, hogy reggel felkeljünk, Isten adja az erőt. Minden egyes lélegzetvételünk Isten kegyelme.

Hogyan alázzuk meg magunkat?
Elismerjük, hogy az Úr nélkül képtelenek vagyunk bármit megtenni.
Belátjuk, hogy az Úr mindenható és azt is tudja,amit mi nem. Belátjuk, hogy mindenhez az Úr bölcsességére van szükségünk.
Elismerjük, hogy Isten kegyelmére van szükségünk mindenhez.
Ezzel a tudattal élünk, hogy az Ő szeretete minden felett való. Minden amit az Úr mond és tesz az jó. Elismerjük, hogy szükségünk van a napnak minden egyes percében a kegyelemre.
Én nélküled Uram semmi vagyok.--ámen


ne mi magasztaljuk fel magunkat. Amennyiben alázatosak vagyunk az Úr fog felmagasztalni--ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése