2013. október 14., hétfő

Isten kegyelme

Isten egy gyönyörűséges kertet ültetett, ahová az embert teremtette. Ádámot és Évát. Ők közösségben voltak Istennel, hiszen Isten szólt hozzájuk, beszélgetett velük,meglátogatta őket.
Milyen csodálatos lehetett. Élő kapcsolatban voltak az Úrral

Aztán az ember felségárulást követett el, ennek következtében bejött a bűn a földre és ez a csodálatos kapcsolat megszűnt. Az ember, aki oly közel volt Istenhez, távol, megközelíthetetlenné került.
Isten kegyelmes volt hozzánk és elküldte az Egyszülött Fiát Jézust, hogy ezt a közelséget visszaállítsa
Ma számunkra is megadatott, hogy az Úr közel van hozzánk és mi is bármikor az Ő jelenlétébe tudunk menni
Sokat olvastam arról, amikor az Úr XY szolgálóknak megjelent és szólt hozzájuk. Akkor annyira vágytam arra, hogy nekem is legyen részem ebben. Annyiszor elmondtam az Úrnak: Uram!!--olyan jó lenne, ha velem is úgy beszélgetnél, mint XY-nal. Mennyivel másabb,könnyebb lenne minden,ha ugyan úgy megmondanád nekem is mit tegyek.
Később, ahogy egyre jobban megismertem az Urat ráébredtem, hogy Ő mindig itt van velem és mindig szól hozzám attól, hogy én nem látom Őt szemtől szemben de a jelenlétét érzem és az életemben az Ő kegyelmét viszont látom.
Isten kegyelme tette lehetővé, hogy mi akik oly távol voltunk Istentől,közel kerüljünk Hozzá.

(Ef. 2/13)
Most pedig a Krisztus Jézusban ti, kik egykor távol valátok, közelvalókká lettetek a Krisztus vére által.

Isten kegyelme mindenre elegendő
"Elég néked az én kegyelmem." 2Kor 12,9

Miért mondja ezt az Úr?? Mert a kegyelemben minden benne van, amire valaha is szükségünk lesz.

Ezt teszi a kegyelem--mindent helyreállít.
Helyreállítja azt, amit a sátán tönkretett.

A kapcsolatainkat, az egészségünket és mindent, ami hozzánk tartozik. Ne csüggedj el, ha valami tönkrement . Isten kegyelme mindent helyreállít, ha megbízol az Úrban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése