2013. október 3., csütörtök

Minden elvan készítve

Minden jó adomány és minden tökéletes ajándék felülről való, és a világosságok Atyjától száll alá, a kinél nincs változás, vagy változásnak árnyéka. (Jakab1/17)

Bármi, amire szükséged van, minden el van készítve számodra a Mennyben.
Akármilyen hihetetlen is de így van.
Ha pl. neked valami baj van a szemeddel, vagy a lábaddal, vagy bármely testrészeddel, akkor az azt jelenti, hogy az a testrész nem jó. Nem működik tökéletesen. Hol van a tökéletes testrész? A Mennyben. Ott van elkészítve, csak kérd el és vedd el. 
Én hiszem, hogy azok az emberek, akik bizonyságot tettek és tesznek a Menny valóságáról, igazat mondanak.
Egy részletet szeretnék megosztani Roberts Liardon bizonyságtételéből.


A MENNY RAKTÁRHÁZAI

Kicsit továbbmentünk, és most jön történetem legfontosabb része. Három nagy raktárt láttam, kb. 200 m-re a trónteremtől. Nagyon hosszúak voltak és nagyon szélesek ezek a raktárházak. Tudom, hogy sokkal több is van, de én csak ezt a hármat láttam. Beléptünk az elsőbe és Jézus becsukta mögöttünk az ajtót. Körülnéztem és nagyon megdöbbentem. Az egyik oldal tele volt karokkal, ujjakkal és más külső testrészekkel. Lábak lógtak a falon, de így együtt mégis természetesnek tűnt az egész, és nem volt ijesztő. Az épület másik részében kicsi csomagokban szemek voltak, megjelölve: zöld, barna, kék stb. Ezek a raktárak tartalmazzák mindazokat a testrészeket, melyekre nekünk itt a földön szükségünk van, de nem fogjuk fel, hogy ezek az áldások el vannak készítve részünkre a szükségletünk szerint. Más nem használhatja. Ezek szentnek, bűnösnek egyaránt rendelkezésére állnak. Jézus így szólt: „– Ezek az el nem kért áldások. Ennek az épületnek nem kellene telve lennie. Ezt mindennap ki kellene üríteni.
Ide hittel be kell jönnötök és elvenni a szükséges testrészt magatok számára, és annak, akikkel a nap folyamán kapcsolatba kerültök.” Ezek az el nem kért áldások mind ott vannak a raktárban: százával lábak, karok, bőr, dobhártyák, minden ott van. Annyiból áll az egész, hogy oda kell menni, a hit karját nyújtva ki érte, és el kell venni, mert ott van, minden megtalálható ott!
Kérd meg az Urat, hogy végezzen rajtad egy természetfeletti műtétet. Testvérek, nem kell rimánkodni érte, ott van elkészítve, csak nyúlj ki érte a hit karjával és kérd el, hozd el! Te lehetsz a szállítmányozó! Csak hozd el és add ezeket a részeket azoknak, akiknek szükségük van rá. De figyelj ide. Én elhozhatok egy lábat valakinek onnét, de az illetőnek el is kell vennie azt, különben hiába hoztam el. Addig nem ér számára semmit, amíg el nem veszi. A raktárház ajtaja soha nincs zárva. Mindig nyitva van, hogy bárki bemehessen, akinek szüksége van valamire. Ki kellene azokat az épületeket ürítenünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése