2013. október 15., kedd

Ne felejtsd el ki vagy!!!

Voltár már olyan helyzetben, amikor az emberek megvetettek, lenéztek?
Az iskolában pl. azért, mert nem Addidas, Nike cipőben jársz? Vagy a munkahelyen,mert turkálós ruhában mész dolgozni? Vagy akár a közértben a bőröd színe miatt. Lenéztek azért, mert nem bőr fotelben ülve végzed a munkád, hanem takarítóként, segédmunkásként keresed az kenyered? Mivel én sokat dolgoztam takarítónőként, olykor szembesültem az emberektől olyan pillantással, amiből azt éreztem, hogy lenéznek, átnéznek rajtam a                                                                     munkám miatt.


Egy rövid pillanatig rosszul esett, de aztán emlékeztettem magam arra, ki is vagyok én valójában.
Én a világmindenség Urának és Királyának vagyok a gyermeke. Annak az Istennek a gyermeke, Aki a világot teremtette és a mai napig fenntartja. Annak a Királynak a gyermeke, aki minden és mindenki fölött áll.
Emlékeztettem magam arra, hogy a hatalmas Úr, Aki meghalt a világ összes bűnéért, az a drága Jézus, aki ma is meggyógyítja a betegeket, Aki által Isten gyermeke lehettem bennem él. Megértettem, hogy ahová én megyek Jézus is jön velem. Megértettem, hogy az én kezem az Ő keze, az én lábam az Ő lába.
Megértettem, ha engem bántanak, lenéznek, megvetnek, Jézussal teszik, csak ők nem tudják, de egy napon szembesülni fognak vele.

Drága Testvérem. Ha Te olyan helyzetben vagy, vagy leszel a közeljövőben, csak emlékeztesd magad arra,és ne felejtsd el!!!!

KI IS VAGY TE VALÓJÁBAN!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése