2014. március 20., csütörtök

Várd meg, míg lecsendesedsz


Biztos tudod milyen az az érzés, amikor legszívesebben úgy odamondanád, úgy megmondanád a magadét. Előfordul, hogy valaki kihoz a sodrodból, felidegesít. A legjobb módszer ilyenkor a nyelveken imádkozás, vagy dicsérd Istent. Az Úr magasztalása, dicsérete és a nyelvek imája békességet ad és elszáll a haragod.
Amikor valakit mégis ki kell igazítanod abban a dologban amitől olyan ingerült és feszült lettél, várj, míg lecsendesedsz. Aludj rá egyet. Miért?

Mert ha így cselekszel és utána kerül sor arra a bizonyos beszélgetésre, akkor már a szeretet szavaival tudod megtenni.. Abban a pillanatban, amikor feszült vagy, az Úr egyszerűen nem akarja, hogy szólj. Ne menj ellene az Úr akaratának. Ha mégis a saját akaratod szerint, már pedig azért is megmondom…cselekszel, akkor azt éred el, hogy a másikat megbántod és te saját magad is megsérülsz.. Az Úr neked akar jót azzal, hogy csendességre int. megesik, hogy maga az Úr teszi meg, hogy te valójában szólnál, de Ő nem engedi meg és nem tudsz mondani semmit.
Én saját magam megtapasztaltam ezt is, azt is.
Amikor nem hallgattam az Úrra, még nagyobb lett bennem a feszültség,  mert  ahogy én szóltam a másiknak, ő is úgy válaszolt nekem. A düh szavával szóltam és persze, hogy az illető is úgy válaszolt.
Csak a békétlenséget növeltem, mert megbántottam a másikat és ő is megbántott engem. Ráadásul a haragom is nagyobb lett.
Amikor viszont hallgattam és aludtam rá egyet, teljesen lecsendesedve, békességgel a szívemben kezdtem az új napot.
Vagy nem is tartottam már fontosnak azt a beszélgetést, vagy ha mégis, akkor azt szeretettel tudtam megtenni és senki nem sérült meg.
Az Úr ad bölcsességet, hogy szólj vagy ne szólj. ha szólnod kell, azt mikor tedd meg. Ő adja a szavakat, a szeretet szavait a szádba. Ezt viszont akkor tudja megtenni, ha engedelmesek vagyunk és  hallgatunk  akkor, amikor nincs ott az ideje a szólásnak, mert mindennek ideje van

 (Prédikátor 3,7) http://www.alfa-omega.hu/biblia/pix_easy/jump.png
„Ideje van az eltépésnek, ideje a megvarrásnak. Ideje van a hallgatásnak, ideje a szólásnak.” 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése