2014. január 8., szerda

Visszatükrözni az Atyát

János 14/8-10
8 Ekkor Fülöp szólalt meg: Uram mutasd meg nekünk az Atyát, hadd lássuk őt! Azzal megelégszünk. 9 Jézus így válaszolt: Fülöp, olyan régóta veletek vagyok, és még mindig nem ismertél meg igazán! Aki engem látott, az Atyát látta. Miért mondod hát: »Mutasd meg nekünk az Atyát«

Fülöp látni szerette volna az Atyát, ezért kérte Jézust, hogy mutassa meg neki.
Aki Jézust látta, az látta az Atyát is. Jézus minden szavával, cselekedetével az Atyát mutatta be.
10 Talán nem hiszed, hogy én az Atyában élek, az Atya pedig bennem él? Amit mondok nektek, nem magamtól mondom: az Atya, aki bennem él, ő végzi a maga munkáját rajtam keresztül.
Jézuson keresztülvált láthatóvá az Atya.
11 Higgyétek el, hogy én az Atyában vagyok, és az Atya bennem van! Ha másért nem, higgyetek azoknak a tetteknek, amelyeket Atyám nevében vittem véghez!
Az Atya Jézusban, Jézus pedig az Atyában. Ők egyek.
Nekünk is az a szolgálatunk, hogy megmutassuk az Atyát. Lehetséges ez? Igen!!
Minden szavunkkal, cselekedetünkkel az Atyát kell képviselnünk és megmutatni, bemutatni a világnak. Rajtunk keresztül kell, hogy megismerjék.
Kolosse 1/26,27
26 Ez az üzenet pedig az a titok, amely öröktől fogva mind ez ideig el volt rejtve, most azonban Isten megmutatta az övéinek.
27 Ugyanis azt akarta, hogy népe világosan megértse, milyen nagy és dicsőséges ez a titkos igazság, amely az Izráelen kívüli nemzetekre is vonatkozik. Ez a titok pedig az, hogy Krisztus bennetek lakozik!
Ez egy hatalmas titok volt, amelyet már felfedett az Úr. Krisztus bennünk van. Krisztussal együtt pedig az Atya is.
Mi egyek vagyunk Ő velük és Ők velünk.
Nézzük meg Jézus főpapi imáját egy pillanatra:
János 17/21-23
21 Mindannyiukért kérlek, hogy akik hisznek bennem, valamennyien teljes egységben legyenek úgy, ahogyan te, Atyám, bennem élsz, és ahogyan én benned élek. Ők is így éljenek mibennünk, teljes egységben, hogy a világ elhiggye, és meggyőződjön róla, hogy valóban te küldtél engem! 22 Azt a dicsőséget, amelyet tőled kaptam, továbbadtam nekik, hogy ők is abban az egységben éljenek, ahogyan mi egységben élünk. 23 Én bennük élek, és te, Atyám énbennem  hogy ők is eljussanak a tökéletes egységre. Ennek láttán majd az egész világ felismeri, hogy te küldtél engem, és őket is ugyanúgy szereted, ahogyan engem.
Ez egy csodálatos és emberi ésszel fel nem fogható. Egyek vagyunk a világmindenség Urával. Belegondoltál már ebbe? Megértést kell kapnunk arról, hogy kik is vagyunk valójában. Ahhoz, hogy az Atyát bemutassuk, meg kell értenünk, hogy az Istenség teljességében vagyunk és Ők bennünk vannak. A Szent Szellem bennünk van. Ők így hárman vannak, de mégis egyek. Atya, Fiú, Szent Szellem.
Hogy ismeri meg a világ? Úgy,mint ahogy az Atyát látták Jézuson keresztül,ugyan úgy meglátják rajtunk keresztül is. A cselekedeteinkről ismerik fel hogy bennünk a szeretet Istene vett lakozást.
„Ennek láttán majd az egész világ felismeri, hogy te küldtél engem, és őket is ugyanúgy szereted, ahogyan engem.”

Ámen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése