2014. január 29., szerda

Áthárítás

Nagyon szeretjük hallani,olvasni isten Igéjét. Főleg azokat, amelyek bátorítanak, felemelnek, dicsérnek bennünket. Szeretjük, amikor az Úr azt mondja:Ne félj,nem hagylak el, áldott vagy.....

Ezek mindig megmelengetik a szívet.
Mi van azokkal az Igékkel,amelyek nem egészen szívet melengetők, amelyeken keresztül az Úr megfedd,megdorgál?
Amikor olyan tanítást hallottam,ami dorgáló volt, akkor azt nagy előszeretettel áthárítottam másra. Ó ez nem nekem szól,hanem XY-nak. Remélem vette a "lapot"--gondoltam én az Istentiszteleten.
Kinyitottam a Bibliát és az Úr mutatott egy,vagy több dolgot, rögtön arra gondoltam: na a szomszédom pont ilyen!!! Ez neki szól,nem nekem.
Aztán addig lapozgattam,míg nem találtam olyan Igét,amely gyönyörű volt számomra.
Amikor megtaláltam, akkor örvendeztem:na ez az!! Ez már nekem szól!! Ez az enyém!!!
Voltál már így? Gondoltál arra, hogy neked csak a szép és gyönyörű Igék szólnak és amelyek megfednek, dorgálnak, azok a szomszédra vonatkoznak?
Drága Testvérem. Minden egyes Ige,személyesen a tied. Neked szól az Úr. És természetesen az enyém. Mindenkinek személyesen szól. Ami az én hibám és vétkem, amiben nekem van változásra szükségem és amit nekem szán az Úr útmutatásként, azt nem fogja mással közölni. Ugyan így fordítva is. Nem velem közli Isten, amit neked szán.
Minden Igét,legyen az dorgáló, feddő, vagy felemelő,örömmel kell venni.Mert az Isten szava,beszéde hozzánk. Hozzám és hozzád személyesen.
Örvendeni kell a dorgáló, feddő szavaknak is,mert azért szól az Úr, hogy rávilágítson bennünket azokra a dolgokra, amelyekből változnunk kell. Mind ezt azért teszi,mert szeret bennünket.
Az Úr mindig szeretettel szól. Soha nem támad és nem üvöltözik, nem vágja durva szavakkal a fejünkhöz a hibáinkat.
Azért teszi, hogy helyreállítson bennünket.
Megmutatja a jó irányt, hogy Istennek tetsző életet éljünk és a kegyelem áldását élvezzük napról-napra

II.Tim.3/16,17
Istentől származik az egész Írás, amely hatékonyan használható a tanításra. Alkalmas arra, hogy meggyőzően rávilágítson a bűneinkre, hogy helyreigazítson és helyreállítson bennünket, hogy engedelmességre neveljen, és megmutassa, hogyan éljünk Isten tetszése szerint. 17 Mindez pedig azt a célt szolgálja, hogy az Isten embere tökéletes legyen: minden tekintetben felkészült és alkalmas mindenféle jó munkára.

Áldásokban gazdag napot kívánok mindenkinek Jézus nevében--Ámen



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése