2014. január 23., csütörtök

Titok

Olyan csodálatos, hogy az Úrnak mindenre gondja van. Mindenhez megadja az útmutatást, mit hogy tegyünk, vagy mit ne tegyünk. Nem azért teszi, hogy azt lesse mikor hibázunk és jól fejbe koppintson bennünket, hanem azért , hogy nekünk ne kelljen kellemetlen dolgokon átmennünk.

Ilyen a titoktartás is. Az ügyvédeknek,bíróknak,orvosoknak......titoktartási kötelezettségük van. Nem csak neki, hanem nekünk is. 
Azt, hogy velünk valaki megosztja a kis bizalmas ügyeit, Istennek köszönhetjük. Ő tett bennünket alkalmassá arra, hogy az a személy, megbízik bennünk. Ezt a bizalmat viszont el lehet veszíteni. Mi is elveszíthetjük és az a személy is, akivel megosztottuk dolgainkat.
Természetesen Istenben soha nem csalódik senki. Ő az egyetlen, akinek bármit elmondhatunk, mert soha nem fogja senkinek továbbadni és szemrehányást sem tesz nekünk semmiért.
Isten gondviselése, hogy ad mellénk olyan embereket, testvéreket, akikkel meg tudjuk beszélni, elmondhatjuk szívünk örömét, bánatát.
Minden embernek az életében van legalább 1 ilyen személy. Lehet az testvér, gyermek, szülő, barátnő, barát.....
Ugyan így mi is vagyunk valakinek a bizalmasa. 
Az életem során már mind a két felén a dolognak követtem el hibát. Volt, hogy olyan személynek mondtam el dolgaim, akinek nem kellett volna és az is megesett, hogy a nekem elmondott "titkot" beszéltem ki. Még akkor is, ha ezt akaratomon kívül, véletlenül tettem meg. Az Úr tanít ebben téged és engem is. Amit bizalmasan közölnek velünk, az csak Istenre, arra a személyre és ránk tartozik.
Meg kell tanulnunk azt, hogy ne adjuk tovább, amit ránk bíztak, ha az az illetőnek bizalmas ügye. Adjunk hálát az Úrnak, hogy Ő választott ki bennünket arra, hogy meghallgassuk azt az illetőt.
Ne veszítsük el Isten és az emberek bizalmát sem. 
Legyünk bölcsek és tartsuk meg azt, amit ránk bíztak
Maradjunk hűségesek az Úrhoz Jézus nevében---Ámen

Péld. 11/13 (Egyszerű fordítás)
A pletykálkodó kifecsegi mások titkait, de a megbízható tud titkot tartani.

Legyen csoda szép napod az Úr Jézus nevében



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése