2014. április 28., hétfő

Nem kell mindent tudni

Az Úrnak kedves, amikor mi kérdezünk Tőle. Valamit nem értünk, megkérdezzük és Ő örömmel megadja a választ. Kedves, amikor vezetést kérünk Tőle és csak Őreá hagyatkozunk....
Sok esetben viszont olyan dolgokat is tudni szeretnénk, ami nem tartozik ránk. Szeretünk kíváncsiskodni a szomszédról, miből utazgat állandóan, miért vált el, kitől vár babát a lánya...stb. Ezek nem tartoznak ránk, mint ahogy az sem, hogy ez egyik ember meggyógyult, a másik vajon miért nem.
Szeretnénk tudni azt is, hogy Uram!!! Mikor adod már meg nekem ezt és ezt, hiszen már olyan régen kértem.?Miért tetted meg XY-nal?
Vannak dolgok, amire igen is legyünk kíváncsiak, kérdezzünk az Úrtól, viszont vannak olyanok is, amik egyáltalán nem tartoznak ránk, nem a mi dolgunk. Az Úr nagyon jól tudja kivel mit, mikor, hogyan tesz. Majd ha Ő akarja, akkor kijelenti nekünk. Sokszor nem értjük azt sem, miért kell nekem arra menni. Uram!!!Miért menjek én oda?
Majd megtudod és én is megtudom, hogy mi az oka. Nekünk egy dolgunk van, amit meg kell tenni. Bízni az Úrban, mert Ő tökéletes és tudja mit miért tesz.
Ámen




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése