2014. április 25., péntek

Az Úrnak terve van veled

Istennek célja van azzal, ha az igazakat elplántálja a gonoszok között

Feltetted már az Úrnak azt a kérdést, hogy: Uram!!! Mit keresek én itt? Miért kell nekem itt lenni?
Én már igen. Volt rá példa, hogy olyan helyen voltam, ahol minden erő működött, csak épp az Úr ereje nem. Úgy éreztem magam, mintha a sátán tanyájában lennék. Valószínűleg az is volt. Minden szellemiség ami rossz, ott érzékelhető volt. Ezen a helyen voltam pár hónapig. Amikor már úgy éreztem ezt már nem lehet kibírni, feltettem az Úrnak a kérdést. Mit keresek én itt Uram???
A szívemben tudtam, hogy az Úrnak terve és célja van ott velem, rajtam keresztül, de ennek elég sokáig nem láttam semmi jelét.  De nem adtam fel!!!! Imádkoztam, hálát adtam hajnalok hajnalán, éjjelente azért, amit még nem láttam.
Teltek a hetek, hónapok és tudjátok drága Testvéreim egyetlen egy mondat elég volt ahhoz, hogy egy élet megváltozzon. Az egyik, mára már Isten áldott gyermekével beszélgettem. Ő mondott valamit, mert döntés előtt állt egy bizonyos dologban, nem tudta mit tegyen,amire én annyit mondtam, hogy imádkozd meg. Ez az egy mondat volt az, ami az egész életét megváltoztatta.
Mondhatom, hogy szinte rajtam keresztül ismerte meg az Urat. Azóta elég sokat beszélünk az interneten keresztül az Úrról és hálát adunk, hogy ott, azon a helyen voltunk abban az időben mind a ketten.
Drága Testvérem. ha most épp olyan helyen vagy, lehet ez munkahely, vagy éppen a szomszédok….., ahol nem érted miért kell ott lenned, hát tudd, hogy Istennek terve és célja van ott veled. Lehet, hogy éppen egyetlen egy emberért küldött téged oda. Ne keseredj el és ne add fel, ne hátrálj meg, csak figyelj az Úrra, mert meglátod az Ő tervét és célját veled
Áldásokban gazdag napot kívánok mindenkinek

Ámen



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése