2014. április 22., kedd

Ne gondolkodj a múlton

Filippi 3/13,14
Testvéreim, tudom, hogy még nem értem célba, de egyet teszek: elfelejtem azt, ami már mögöttem van, és teljes erővel igyekszem előre. 14 Azért küzdök, hogy elérjem a célt, és megkapjam a győztesnek járó mennyei jutalmat, hiszen Isten erre hívott el bennünket a Krisztus Jézusban.

Azt kell tennünk, amit Pál tett. A múltat el kell felejteni. Nem számít mit tettél, mit tettek veled mások. Nem szabad a múltban elkövetett hibáid miatt vádolni, kárhoztatni magad. Ez az ördög műve, ő akarja, hogy te önvádlásban legyél. Nem szabad azon sem rágódni, hogy ki, mivel bántott meg. Engedd el a sérelmeid. A múltat nem tudod megváltoztatni.
Ne engedd, hogy a múltad hatással legyen a mai napodra.
Az Úr szeret. Ő soha nem hibáztat, soha nem vádol.
Nem számít mit tettél, milyen voltál. Istennek terve és célja van veled.
Ő választott ki téged magának.
"Nem ti választottatok engem, hanem én választottalak titeket, és én rendeltelek titeket, hogy ti elmenjetek és gyümölcsöt teremjetek..." (Jn. 15,16a)
Egyszerű fordítás - (1Péter levele 2,9)
„Ti azonban kiválasztott nép vagytok, papok királysága és szent nemzet. Olyan nép, amely csak Isten tulajdona. Azért választott ki benneteket, hogy mindenkinek hirdessétek Isten nagy tetteit, és nyilvánvalóvá tegyétek az ő kiválóságát. Mert ő hívott ki bennünket a sötétségből a világosság csodálatos birodalmába, ahol ő maga is lakik.”



A tegnapot nem tudod megváltoztatni, viszont a mában és az elkövetkezendő időben Isten áldásaitól túlcsorduló napok várnak rád

Áldott napot kívánok mindenkinek



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése