2014. május 2., péntek

Ne fáraszd le magad

Néha azon kapom magam, hogy olyan dolgokon gondolkodom, amin nem is kellene. Megbízom az Úrban és mégis néha belesétálok az ördög csapdájába. 
A körülöttünk lévő körülmények magukévá tudják tenni gondolatainkat. Az ördög nagyon érti a dolgát ezen a területen, de nekünk nem kell megengedni, hogy a gondolatainkon keresztül uralmat vegyen rajtunk. 

Ez történt velem a napokban is. Talán nem vagyok ebben egyedül.
Mondhatom, hogy szinte reggeltől estig a gondolataim azok a dolgok kötötték le, amin teljesen felesleges volt. Egyszerűen annyira bele voltam mélyülve, hogy még a Bibliát amikor elővettem olvastam, de olyan volt, mintha nem is olvastam volna semmit. Aztán tanítást is hallgattam, meg imádkoztam is, de még valahogy ima közben is azok a gondolatok forogtak bennem. Voltál már így? Történt már veled olyan, hogy olvastál, vagy épp hallgattál valamit és mégis a gondolataid egész máshol voltak?
Szóval el voltam így egész nap. Azt értem el vele, hogy mire eljött az este, én jobban elfáradtam, lefáradtam, mintha egész nap valami fizikai munkát dolgoztam volna.
Ezekkel a gondolatokkal szépen távol tartottam magamtól az Urat. Nem figyeltem Rá, nem hallottam a hangját, még csak esélyt sem adtam arra, hogy szóljon, mert jó nagy zűrzavar, hangzavar volt a
fejemben.
Aztán amikor már belefáradtam a gondolkodásba, akkor tudtam abban a békességben lenni, amelyben Ő akarja hogy legyünk mindannyian. Egyszerűen azt mondtam magamnak. Nem!!! Ez így nem mehet tovább, az Úr hatalmasabb ennél a dolognál. Uram, én ezt most átadom Neked, nem veszem vissza, ott hagyom Nálad.

Most éppen ilyen helyzetben vagy? Valaminek a megoldásán gondolkodsz már napok, hetek óta? Hogy legyen, mit csináljak, mi lesz most......?
Talán már azt is mondtad, hogy én ezt már nem bírom tovább!!!?????
Akkor itt az ideje, hogy csendesítsd le az elméd, mond csak ki bátran: Nem, én nem gondolkodom ezen. Nem teszek magamnak rosszat azzal, hogy olyan dolgokon gondolkodjak, amit nem tudok megoldani. -----És add át az Úrnak.
Tudod Ő ott van, és azt várja, hogy átadd Őneki, de addig nem tudja átvenni, amíg nem adod át.
ha átadtad, akkor ne vedd vissza, hagy ott a kegyelem trónjánál és adj hálát azért, hogy Ő a legjobbat hozza ki és a legjobbat készítette el a számodra. Ő a megoldások Isten.
Én erre azt szoktam mondani, hogy az Úr a színfalak mögött munkálkodik.

Áldott napot kívánok mindenkinek


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése