2013. augusztus 10., szombat

Törd át a falat

Voltál már úgy, hogy valakinek nem voltál szimpatikus, vagy éppen ő nem volt neked az?  Ilyenkor az emberek hajlamosak arra, hogy mindenféle ok nélkül csak a rosszat gondolják a másikról. Még köszönni sem hajlandó annak az embernek, aki nem igazán nyeri el a tetszését.  Nincs ok rá, hogy úgy nézzünk   egymásra,  mintha valami borzalmas dolgot tett volna az a másik, de ennek ellenére  mégis ott van az a bizonyos válaszfal.  Ezt a válaszfalat Neked kell ledöntened.
Legyél Te a bölcsebb. Győzd le a szeretettel és a kedvességgel azt az erőt, amely a válaszfalat egyre magasabbra emeli és tartja. Van egy drága kis fiatal anyuka a lépcsőházunkban, aki akkor sem köszönt (annak ellenére, hogy én ráköszöntem), ha egymás mellett mentünk el. Soha nem beszéltem vele, nem ismerem és ő sem engem, csak látásból, de mivel egy lépcsőházban lakunk és többször találkozunk, kicsit először bosszantott ez a dolog és olyan kellemetlen érzés támadt bennem. Egyik reggel azonban tolta a pici babáját a folyosón és segítőkészen kinyitottam neki az ajtót  és dicsérgettem a picikéjét, mennyire aranyos és szép baba. Így elindult egy rövidebb beszélgetés, amiből kiderült, hogy ez a drága kis hölgy egy igen kedves és aranyos teremtés.  Velem szemben is nagyon kedves és barátságos volt.  Amikor elváltunk egymástól olyan békesség költözött a szívembe és az Úr rögtön szólt hozzám. Ledőlt a fal. Ledöntötte a szeretet és a kedvesség.

Bátorítalak, ha van olyan valaki, akinek esetleg nem vagy szimpatikus, vagy éppen fordítva, tedd meg ezt az első lépést, meglátod valami különös élményben lesz részed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése