2013. augusztus 29., csütörtök

Irigység

Én elég sokáig azt gondolta,az az irigy ember, aki nem ad valaki másnak oda valamit. Magamról soha nem gondoltam, hogy irigy vagyok, mivel akinek tudtam adtam. Soha nem sajnáltam senkitől semmit. Egyszer igen csak rám pirított az Úr és megmutatta, hogy mi tartozik még az irigység fogalmába.

Elnéztem olyan embereket, akik távol vannak Istentől. Olyan emberek, akik kinevettek, kigúnyoltak a hitem miatt. Akkor még eléggé szűkös körülmények között éltem és azt láttam, hogy azok az emberek meg dúskálnak a jóban. Mindenük megvolt. Ha valaki váratlanul elment hozzájuk, azt is megtudták kínálni üdítővel, süteménnyel. Én meg csak a legjobb esetben is csak a Bolero port tudtam megvenni. Ha esetleg valaki nem ismerné, az egy kis tasakban levő italpor, ami nemvolt drága és 1 1/2 liter italt lehetett belőle készíteni vízzel.
Nagyon szomorú voltam és értetlenkedve álltam a tények előtt.
Szépen leültem és elkezdtem beszélgetni az Úrral. Elmondtam, Uram én ezt nem értem. Azok teljesen nélküled élik az életüket én meg szeretlek, gyülekezetbe járok, imádkozom.....azoknak van,nekem meg nincs. Hát nagyjából így pereltem az Úrral.
Aztán amikor már elcsendesedtem, kinyitottam a Bibliám és tudjátok mit mutatott az Úr?

Péld.23/17-19

Ne irigykedjék a te szíved a bűnösökre; hanem az Úr félelmében légy egész napon;
Mert bizony van jövendő: a te várakozásod nem semmisül meg
Hallgass te, fiam, engem, hogy légy bölcs, és jártasd ez úton szívedet.

Az egyszerű fordítás így adja vissza

Ne irigyeld a bűnösöket, de mindig teljes szívedből tiszteld és féld az Örökkévalót! Akkor jó jövő vár rád, és amit remélsz, abban nem fogsz csalódni! Hallgass rám fiam, hogy bölcs legyél és irányítsd szíved az Örökkévaló útjára!

Ó Uram,akkor én irigykedtem? Ledöbbentem és ráébredtem, hogy az irigység fogalmáról eddig téves elképzelésem volt. Attól a naptól kezdve soha nem fordult meg a fejemben ilyen gondolat, hogy annak miért van, nekem miért nincs.

Az Úr mindennek a tudója.


Csak irányítsd a szíved az Örökkévaló útjára és a szükségeid be vannak töltve. Amire vársz,nem semmisül meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése