2013. július 21., vasárnap

Kértem és megkaptam

Még évekkel ezelőtt,nem tudom miért, de úgy megfordult a fejemben, hogy szerettem volna egy puha borítójú Bibliát. Végül is nincs jelentősége, hogy milyen a borítója, de azóta többször eszembe jutott, hogy jó lenne egy, de igazából nem imádkoztam érte, csakúgy vágytam rá kicsit. Aztán kb egy hete, kértem egy egyszerű fordítású Bibliát az Úrtól. Én mielőtt Istentiszteletre elindulok, mindig megköszönöm az Úrnak azt az áldást, amit ott készített el a számomra. Ma is így tettem,mert mindig készít valamit az Úr. Van, amikor egy mondat az, ami épp akkor, épp ott nekem szól. Mielőtt elkezdődött volna a prédikáció, bejelentése volt a gyülekezeti vezetőnek. Lehet rendelni egyszerű fordítású Bibliát!!!! És ami még a ráadás a számomra. Puha a borítója. Mit ne mondja, szárnyaltam az örömtől. Köszönöm Uram!!! Hát nem csodálatos Istenünk van???

Máté 7/7
Kérjetek és adatik néktek; keressetek és találtok; zörgessetek és megnyittatik néktek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése