2013. július 19., péntek

El nem vett áldások

Egyszer, még pár évvel ezelőtt volt egy látásom. Nem álom, nem aludtam,ébren voltam. Láttam a Mennynek egy icinyke kis részét. egyébként nem voltak ilyen, vagy ehhez hasonlólátásaim, ez valahogy olyan különös volt. Olyan, mint ha a Trónt láttam volna, de valójában azt nem láttam, de mégis tudomásom volt arról,  hogy az  a Trón. Olyan végtelennek tűnt az amit láttam. A Trón előtt rengeteg ajándék doboz volt elhelyezve. Olyannak tünt, mint ha a földön lettek volna,de mégsem ott voltak. Nem is lebegtek, csak egyszerűen ott voltak egymás után  szépen sorban.Nem egy sorban sorakoztak, hanem amerre a szemem ellátott mindenhol csoda szép csomagolású dobozok voltak. Olyan szép és érdekes volt ez az egész. Én nem kérdeztem semmit, csak néztem a dobozokat. Aztán a szívemben jött a kijelentés. Nem hallottam az Úr hangját, de tudtam, hogy Ő szólt. Ezek azok az ajándékok, amelyeket nem vettél át. Huha!!!!  Rengeteg minden volt és van elkészítve a számodra és a számomra. Hidd el, hogy azok ajándékok ott vannak elkészítve a számunkra. Számtalan ajándék ottmarad,amelyet nem veszünk át. Ezeket az ajándékokat az Úr nem adja oda másnak,mert ezek a mieink. A tied és az enyém. Nyúljunk ki a hit kezével ezekért az elkészített áldásokért. Ne akkor szembesüljünk velük,amikor már ott leszünk. 
Minden ott van elkészítve amit valaha is kértél és az is amit ezután fogsz kérni.Sőt!!! Még az is amit nem kértél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése