2014. október 13., hétfő

A mai nap lépése

Jézus azt kérdezte a vak Bartimeustól: Mit akarsz, hogy cselekedjem veled? (Márk 10/51)
Sokszor az a baj velem, (de lehet, nem csak én vagyok ezzel így), hogy meg akarom előzni az Urat. Azt szeretném, hogy én megyek elől az én terveimmel, elképzeléseimmel és az Úr meg csak úgy jöjjön utánam. Ennek nem így kell lennie.
Mint ahogy Jézus megkérdezte Bartimeust, nekünk is éppen úgy kell az Urat megkérdezni. Uram, mi az, amit mára terveztél a számomra? Mit tegyek?? Átadom a mai napom is teljesen Neked Uram. Te vezess engem. Amikor ezt megtesszük, biztosak lehetünk abban, hogy az Úr az egész napunkat a kezében tartja. Lépésről lépésre vezet bennünket és így tudjuk elérni mind azt, amit Ő tervezett el a számunkra. Hiszen mi nem tudjuk, nem látjuk még a következő pillanatunkat sem, de az Úr igen. Biztosak lehetünk abban, hogy Ő csak a jó úton vezet bennünket, hiszen megígérte.
Időt kell szánnunk arra, hogy csendességben legyünk és várjunk az Úrra, hiszen ha kikértük az Ő tanácsát és Őreá bíztuk a napunk minden egyes percét, akkor biztosak lehetünk abban, hogy Ő szól. Ő vezet bennünket
Légy csendben, és várj az Úrra (Zsolt. 37/7)
Ezt mondja az Örökkévaló, Izráel Szentje, Megváltód: Én vagyok Istened, az Örökkévaló, aki tanítalak téged mindarra, ami javadra válik, aki vezetlek azon az úton, amelyen járnod kell.(Ésa 48/17)

Legyen áldott napod és legyél áldás Te magad is



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése