2014. június 2., hétfő

Ne idegeskedj!

Nem kell idegeskedni, nem kell mérgelődni. El kell hinni és megérteni azt, hogy az Úrnak mindig, mindenkor terve és célja van velünk. Veled és velem is. Vannak helyzetek, amikor az ördög tesz keresztbe. Vannak helyzetek, amikor azért nem sikerül az amit elterveztünk, mert az úr tervei egészen mások velünk kapcsolatban.

Reggel eltervezzük a napunkat. Ide megyek, oda megyek, ezt elintézem, azt elintézem. Meglátogatom a barátnőmet, munkatársamat, elmegyek a szüleimhez.......
Aztán valami nem úgy történik, ahogy elképzeltük és jön a már jól ismert idegeskedés, mérgelődés. Lekéstem a buszt. Mit teszek akkor??? Mérges vagyok, vagy hálát adok az Úrnak, mert addig amíg a következő buszt várom, tudok beszélgetni valakivel, akinek szüksége van pár szóra.
Vagy nem kaptam tojást a kisboltban. Mit teszek? Mérges leszek, hogy mehetek 2 km-t a másik boltig, vagy átadom magam az Úrnak.
Uram, én hálát adok Neked, hogy terved van ezzel az úttal kapcsolatban.
Ne kezdd el boncolgatni miért nem sikerült ez és ez. Ne kezdj el idegeskedni, stresszelni, hogy a csuda vigye el az ördög már megint keresztbe tett nekem.
Használjuk Jézus nevét, tegyük meg a szükséges hitlépéseket az adott napunkra. Amennyiben nem úgy alakul, ahogy mi elterveztük, bízzunk az Úrban. Bízzunk meg Őbenne, hogy Ő mindenből a legjobbat hozza ki. Minden utunkkal terve és célja van.
Boldog ember az, aki mindenben meglátja Isten munkáját
(Példabeszédek 16,9)
„Az ember szíve gondolja meg az ő útját; de az Úr igazgatja annak járását.”

Áldott napot mindenkinek


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése