2021. július 19., hétfő

Isten szól!

 Jób 33/14,15

Hiszen szól az Isten egyszer vagy kétszer is, de nem ügyelnek rá! Álomban, éjjeli látomásban, mikor mély álom száll az emberre, és mikor ágyasházokban szenderegnek;
Hányszor mondtuk magunknak, hogy ó ha tudtam volna. Pedig éreztem, szinte tudtam, gondoltam rá...
Arra gondoltál, hogy az ilyen esetek is azok, amikor szól az Isten? Ő szól, csak mi nem figyelünk rá. Egyszerű esetet. Elmész a boltba. Megfordul a fejedben, hogy vigyél haza tejföl. Aztán lebeszéled magad, mert azt mondod magadban, hogy nem viszek, hiszen van otthon. Amikor hazaérsz, akkor szembesülsz vele, hogy milyen jó lett volna ha mégis csak viszel haza. Egy másik példa. Eszedbe jut valaki, hogy talán be kellene hozzá menni, mert ott jársz éppen a környéken, ahol lakik, de nem teszed meg, mert az gondolod, biztos dolgozik... Pár órával, vagy pár nappal később kapod a hírt, hogy sajnos már soha többé nem lesz lehetőséged látni őt.
Szólt az Úr?Így is szól az Úr. Aztán szól másokon keresztül is.
Beszélgetsz valakivel és mond valamit, amit már más is mondott neked. Szólhat a biblián keresztül is. Kinyitod és ott a válasz, vagy épp a figyelmeztetés... Szólhat álomban is. Ezer féle módját találja meg Isten arra, hogy szóljon. Egyszer, kétszer, tízszer, százszor...De nem figyelünk rá. Sokszor utólag csak fogjuk a fejünket és azt mondjuk, hogy Istenem! Miért nem hallgattam rád? Pedig szóltál, pedig ott volt bennem, pedig gondoltam rá, pedig még XY is mondta....
Higgyétek el, hogy az ilyen dolgokra jó, ha odafigyelünk, mert nem véletlenül történnek meg.
Legyen szép napod!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése