2014. november 5., szerda

Ne aggódj a holnap miatt

Én van, hogy azon kapom magam, hogy a holnapi, azutáni és még azutáni.....napokon gondolkodom. Nem is hogy gondolkodom, hanem elkezdek aggódni. Pedig hol van az még. Még a mai nap gondjait sem tudtam megoldani, de én már jó előre vagyok pár nappal. Miért van ez? Mert elfelejtkezek arról, hogy van egy hatalmas Isten, aki mindenek felett való. Akinek semmi nem lehetetlen. Elfelejtem azt, hogy Ő már ott van a holnapomban is.
Mit mondd nekünk az Úr??
„Ne aggódjatok tehát a holnapért, mert a holnap majd aggódik magáért: elég minden napnak a maga baja.” Mt 6:34
Ha Ő ezt mondja, akkor miért is aggódunk tényleg??
Zárjuk a napot hálával és legyen békességünk abban, hogy az Úr sem tegnap, sem ma, sem pedig holnap nem hagy el bennünket
Ámen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése