2014. február 18., kedd

A múlt áldásai

Hitünk erősödik , amikor isten Igéjét olvassuk, hallgatjuk, kimondjuk az életünk felett.
Krisztusban levő testvéreink bizonyságai  is erősítenek a hitben.
Azonban van még valami, ami megerősít bennünket.Ez nem más, mint a saját bizonyságaink. Azok az áldások, amelyekkel a múltban áldott meg az Úr.

Vannak olyan dolgok az életünkben, amire nem kell visszagondolni és nem szabad azon elmélkedni. Nem kell a múlt sebeivel táplálnunk gondolatainkat,mert azok lehúznak. Egy talpalatnyi helyet se adjunk az ördögnek azzal, hogy az elmúlt idők rossz eseményeit gömbölyítjük.
Van viszont valami, amire érdemes visszagondolni. Ez nem más, mint az Úr áldásai.
Ezek az áldások megerősítik a hitünket.
Mire gondolok? Pl. arra, hogy gondolj csak vissza azokra az időkre, amikor beteg voltál és meggyógyított az Úr. ha akkor megtette, most is megteszi. Ha akkor betöltötte minden szűkséged, most is megteszi.
Isten nem változik. Ha akkor bátorított, most is megteszi.
Amikor ezek az áldások eszedbe jutnak,képes vagy erőt meríteni belőlük.
Én, amikor elgondolkodom azon, hogy amióta az Úré vagyok mennyi áldást kaptam Tőle,öröm és boldogság tölti el a szívem.
Eszembe jut, voltak olyan helyzetek, amiből akkor nem láttam kiutat. Nem tudtam, hogyan tovább. Természetesen megharcoltam a hitnek szép harcát és így visszatekintve Isten csodálatos munkáját látom abban, ahogy az életem során munkálkodott és teszi minden nap.
Bátorítalak drága Testvérem, ha most olyan helyzetben vagy, amikor a hited megingott kicsit, csak emlékezz arra, amikor Isten csodája által megoldódtak dolgok az eddigi életed során.
A múlt áldásai erősítenek a hitben ma és a jövőben is.
Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése